Skip to content Skip to footer

ליווי וייעוץ לחברות

ליווי פיננסי ותזרים מזומנים

ניהול מוצלח של עסק לא מתמצה רק במכירות אלא מתחיל בתמחיר ותמחור נכונים, ניהול עובדים ובקרת תהליכים, תקציב ובקרה, ניהול תזרים מזומנים, פיתוח עסקי ואיפיון מדדי ביצוע.

  1. תמחיר ותמחור – התמחיר מסייע לעסק לדעת מהן עלויות המוצרים שלו בשלב הראשון ואת רווחיות כל מוצר ומוצר בשלב השני, וזאת ע”י שקלול כלל עלויות החברה (ישירות ועקיפות) ביחס למוצרים/שירותים הנמכרים. התמחור קובע את מחיר המוצר/שירות, לרוב בהתבסס על מחירו בשוק.
    ארד פיננסים מתמחה בבניית מערך תמחור יעיל ורווחי המתבסס על קווים אדומים – שהרי לא תרצו למכור מתחת לעלות התמחירית.
  2. ניהול עובדים ובקרת תהליכים – הגדרת נהלי עבודה ברורים, הקניית כלים לביצוע בקרה על תהליכים שונים בחברה (שינוע, הליכי ייצור, ניהול מלאי ועוד).
  3. תקציב ובקרה – בניית תוכנית עבודה מסודרת להכוונת הפעילות העסקית השוטפת. קביעת ההכנסות וההוצאות הצפויות בתקופה מוגדרת וזיהוי מראש של סטיות צפויות מהתקציב, על מנת שבעיות יאותרו ויטופלו בזמן אמת.
  4. ניהול תזרים מזומנים – ניהול הפער בין סכומי הכסף אותם עסק אמור לקבל מלקוחותיו, לבין סך הכסף אותו הוא חייב לשלם לספקיו. בניית ערוץ תקשורת מיטיב מול הבנק הוא נדבך מרכזי בניהול תזרים מזומנים, ואחד השירותים אותו מציעה ארד פיננסים, שמייצגת את הלקוח באופן שוטף תוך שמירה על ערנות לתרחישים שונים ואירועים בלתי צפויים.
  5. פיתוח עסקי ואסטרטגי – חדירה לשווקים חדשים, פיתוח רעיונות מכירה והטמעת המוצר תוך שיתוף פעולה עם גורמים רלוונטים בשוק. ארד פיננסים מחזיקה בקשרים עסקיים ענפים בארץ ובחו”ל וממנפת קשרים אלו לצורך הרחבת פעילות לקוחותיה.
  6. אפיון מדדי ביצוע – אפיון מדדים לבחינת ביצועי העסק כגון ביצועי עובדים, יעילות תהליך הייצור, השיווק וכו’.

ליווי רשתות

 ארד פיננסים מציעה

  1. ליווי מתחילת תהליך הפיתוח העסקי של הרשת.
  2. סיוע בפתיחת חשבונות בנק והשגת מסגרות אשראי הולמות.
  3. בניית אסטרגיה עסקית ופיננסית.
  4. בדיקת התאמה לזכיינים פוטנציאליים.
  5. ליווי הזכיינים בהקמת הסניפים.
  6. ליווי הרשת בהחלטות פיננסיות ואסטרטגיות שוטפות.

כתיבת וניתוח תוכניות עסקיות

תכנית עסקית הינה כלי חשוב לעסק בשלבים שונים בחייו, לא רק לצורך גיוס כספים אלא גם לצורך התווית אבני דרך על פיהם תקדם ותתפתח החברה באופן מבוקר ויעיל.

√ תכניות עסקיות לגיוס אשראי: עסק נזקק לגיוס אשראי בין אם הוא עסק בהקמה בתחילת דרכו ובין אם הוא עסק פעיל המעוניין בהתרחבות או שינוי מערכתי. התוכנית העסקית מציגה ניתוח של הפוטנציאל העסקי, העלויות השוטפות, צרכי האשראי וההון החוזר, ניתוח יחסים פיננסיים רלוונטיים והון עצמי, ומאפשרת ליזם לבחון את היקפי ההשקעה הנדרשת וכדאיות ההשקעה.

√ תכניות עסקיות לגיוס משקיעים: התכנית כוללת מחקר מקיף של הענף והשוק בו פועלת החברה/מיזם, ניתוח הסביבה העסקית והמתחרים, מטרות ויעדי החברה/מיזם (באופן מילולי וכמותי), הדגשת הערך המוסף של המוצר/שירות, אסטרטגית שיווק, מחירים והמחרה, מבנה ארגוני, תחזיות פיננסיות, הערכת שווי, ROI, וניתוחי רגישות למשקיעים.

√ תכניות עסקיות להבראה: ניתוח מעמיק של פעילות החברה הנוכחית, זיהוי נקודות הכשל והמלצות לביצוע מהליכי שיפור וייעול הן מבחינה ארגונית והן מבחינה פיננסית לצורך מקסום הכנסות ורווחי החברה ותזרים המזומנים שלה.